Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lena - 17 augusti 2009 20:36

Har varit ganska lugnt ett tag. Skolan har börjat och vi har flyttat in till stan. Ännu en sommar till ända! Fast tränar gör vi så ofta vi kan, både här och på andra ställen. I tisdags var vi i Karlskoga o på torsdag ska vi till Karlstad o förhoppningsvis träffa Madde och Svea.

      För tillfället verkar det vara ganska lätt att komma med på högretävlingar och det finns ganska många. Jag stod ju som 4:e och sista reserv (till 6 ordinarie) i Arvika i lördags och kan man tänka sig. Jag kom med, men tackade nej. Kände mig inte riktigt redo för ny tävling och hade andra planer.

     Har lagt in två nya fotoalbum i Picasa och jag ska lägga in dem på hemsidan också nu när jag har min älskade stora dator igen. Vi har bara kört bärbart i sommar.

     http://picasaweb.google.se/daffydin/DaffyOchJazzavalpar2009#. Här finns bilder på Daffys senaste valpkull som nu är 6 månader.

     http://picasaweb.google.se/daffydin/VarSommar09# Här finns blandade hundbilder från våren och sommaren. See you!

Ovido - Quiz & Flashcards